Zwroty i Reklamacje
Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni od odbioru przesyłki. – więcej na ten temat znajdziesz tutaj
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: kontakt@naszenaturalne.pl bądź korzystając z formularza kontaktowego
Zwrot prosimy wysłać na adres: ul. Jaśminowa 18, 87-100 Toruń. Zwracany produkt przesyłasz na swój koszt. W przypadku uznanej reklamacji zwracamy Ci koszt przesyłki.
UWAGA : Możesz odesłać do nas wyłącznie produkty w oryginalnym opakowaniu, które nie noszą żadnych śladów otwierania lub użytkowania. Pamiętaj, aby zwracane produkty były dobrze zapakowane – tak, by nie zostały uszkodzone podczas transportu do nas.
W przypadku odstąpienia od umowy określ czy chcesz wymiany produktu ( reklamacja) czy zwrotu pieniędzy ( zwrot pełnowartościowego towaru).
Reklamacja lub zwrot zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od jej złożenia.
Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać: powód reklamacji, numer zamówienia, nazwa towaru
O wyniku reklamacji poinformujemy drogą elektroniczną lub telefonicznie w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji
Więcej informacji znajdziesz w regulaminie sklepu internetowego